FAQ Siostry ADiHD

Kochani,

Postanowiliśmy stworzyć dla Was tę wielozadaniową podstronę zbierając w jednym miejscu niezbędne informacje oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i problemy. Naszym głównym celem jest uproszczenie Wam ścieżki zakupowej, abyście przed startem sprzedaży kolekcji #pierrerenexsiostry byli gotowi na wszystko ;)

Zacznijmy od początku.

Produkty Sióstr ADiHD są już widoczne na naszej stronie i w tak przedstawionej formie będą dostępne w sprzedaży. Każdy produkt będzie miał ustawioną maksymalną ilość na koszyk, tj. 20 szt. Jeśli pojawi się brak w magazynie, uzbrójcie się w cierpliwość, jeszcze nie zdarzyło się, by wszystkie zamówienia zostały opłacone w terminie, produkty w mniejszych ilościach będą wracały do sprzedaży.

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ:

Kolekcja Sióstr ADiHD jest limitowana, zamówienia na te produkty można złożyć tylko i wyłącznie przez nasz sklep internetowy. Nie ma możliwości zakupu telefonicznego i mailowego. Nie realizujemy wysyłki za pobraniem. Oferujemy Wam płatność PayU (przelew, PayPo, płatność kartą, Raty) oraz przelew tradycyjny (sprawdź szczegóły).

Przed złożeniem zamówienia polecamy wcześniejsze utworzenie konta klienta na naszym sklepie. Dzięki temu unikniecie błędów adresowych i zweryfikujecie swój adres mailowy, którego nie możemy poprawić gdy zamówienie jest już opłacone. Dodatkowym plusem jest tu możliwość ponowienia płatności PayU.

Osoby niezalogowane mogą ponowić płatność PayU przez link przesłany w e-mailu od [email protected] tuż po złożeniu zamówienia: "Informacja o ponownej płatności w sklepie Pierre Rene Sp. z o.o."

Jeśli zamówienie chcecie opłacić w złotówkach, złożycie je ze strony:  https://www.pierrerene.pl/pl/ zarówno dla dostawy w Polsce, jak i za granicę.

Dla płatności w Euro zapraszamy na stronę  https://www.pierrerene.pl/en/, tu również oferujemy dostawę krajową i zagraniczną. Płatność tylko przelewem tradycyjnym.

[Zamówienie w złotówkach opłacicie też dowolną walutą płacąc kartą za pośrednictwem PayU. Płatność ta wiąże się jednak z doliczeniem Wam marży (ok.4 %) przez PayU].

Cenniki wysyłek zagranicznych znajdziecie na naszej stronie: kurier DHL i kurier TNT. Realizujemy dostawy do krajów UE oraz Wielkiej Brytanii, Islandii, Szwajcarii i Norwegii.

Cennik dostaw krajowych: https://www.pierrerene.pl/dostawa

 

BŁĘDY W KOSZYKU

Po dodaniu produktów do koszyka upewnijcie się, że znajdują się tam produkty i ilości, które potrzebujecie przeliczając koszyk. Często zdarza się, że macie już produkty w koszyku i po ponownym zalogowaniu ilości się dublują lub jest tam produkt, którego nie potrzebujecie.

Niestety nie podmienimy i nie poprawimy ilości produktów w opłaconym zamówieniu. Jeśli błąd zauważycie dopiero przy płaceniu, zrezygnujcie z transakcji i złóżcie nowe zamówienie. Poinformujcie nas tylko o tym fakcie, anulujemy nieopłacone zamówienie, by odblokować rezerwację dla innych kupujących.

Jeśli opłacicie takie zamówienie możemy anulować je tylko w całości i zwrócić Wam środki.

By usprawnić realizację zamówień nie będzie możliwości wysyłki dwóch zamówień w jednej przesyłce, czy robienia domówień- w tym przypadku musicie złożyć kolejne zamówienie.

KODY RABATOWE

Wszystkie aktywne kody rabatowe nie dotyczą produktów przecenionych oraz produktów influencerskich, tworzonych we współpracy. Siostry ADiHD zadbały jednak o to, by ceny Ich kolekcji bez tego były bardzo atrakcyjne.

Jeśli interesują Was produkty z naszej regularnej oferty i macie kod rabatowy, pamiętajcie by wpisać go w koszyku przed „przejściem do kasy”. 

 

BŁĘDY NA FORMULARZU DOSTAWY

Jeśli chcecie otrzymać Fakturę Vat pamiętajcie, by na formularzu dostawy zaznaczyć opcję FIRMA.

Upewnijcie się, że podane dane adresowe są prawidłowe, szczególnie adres e-mail, którego nie możemy edytować. Adres dostawy i numer telefonu możemy poprawić na każdym zamówieniu, które nie zostało jeszcze nadane. Usunęliśmy problem z kodem pocztowym dla zamówień zagranicznych, w koszyku możecie teraz wpisać dowolny kod więc upewnijcie się czy jest prawidłowy.

Przekierowania nadanych paczek na inny adres to usługa dodatkowo płatna u przewoźnika. Jedynie przesyłkę kurierską InPost możecie przekierować do paczkomatu za pośrednictwem InPost, po jej nadaniu.

Nie mamy możliwości edycji adresu paczkomatu oraz e-mail, są przypisane do zamówienia. W obu przypadkach możemy tylko utworzyć nowe zamówienie, co jest możliwe tylko, gdy jest ono nieopłacone.

Jeśli podacie błędny adres e-mail w przypadku wysyłki InPost dane śledzenia otrzymacie SMS-em. Paczka nie będzie widoczna w aplikacji InPost. Jeśli błędnie podacie numer telefonu otrzymacie powiadomienie mailowe i przesyłkę widoczną w aplikacji InPost ????

 

Uwagi do zamówień

Wszystkie wiadomości dołączone do zamówienia są czytane przez nas w momencie realizacji dokumentu sprzedaży. Uwagi do zamówień nieopłaconych nie są dla nas widoczne.

CZAS REALIZACJI

Zamówienia chcemy zrealizować jak najszybciej, jednak zazwyczaj to pierwszy dzień sprzedaży jest kluczowy ze względu na największą liczbę zamówień. Czas realizacji może się więc wydłużyć do 10 dni roboczych. Zamówienia realizujemy wg kolejności ich wpłynięcia do systemu fiskalnego, a więc po ich opłaceniu.

Zamówienia z przelewem tradycyjnym trafiają do kolejki po zaksięgowaniu płatności. Przesyłane mailowo potwierdzenia przelewów nie będą weryfikowane. Z działu księgowości otrzymujemy gotowe pliki, dzięki którym przelewy księgują się automatycznie. Najistotniejsze jest wpisanie w tytule przelewu wyłącznie numeru zamówienia, nie jest istotne z jakiego konta robisz przelew.

Przypomnienie o płatności wysyłamy do Was po dwóch dniach od złożenia zamówienia.  Może się jednak zdarzyć, że zamówienia opłacone w piątek będą księgowane w poniedziałek, więc mimo przekazania przelewu otrzymacie powiadomienie o nieopłaceniu zamówienia.  

Potwierdzenie nadania przesyłki nie oznacza wysyłki, kurier może odebrać zamówienie następnego dnia.

Pamiętajcie, by do czasu realizacji doliczyć jeszcze czas dostawy kurierskiej.

NIEODEBRANE PRZESYŁKI

Jeśli przesyłka zostanie nieodebrana w terminie to klient ponosi koszt ewentualnej drugiej wysyłki. Wy również ponosicie odpowiedzialność za błędnie wpisane dane do wysyłki.

Kurier dwukrotnie podejmuje próbę dostawy pod adres domowy, przesyłka w paczkomacie czeka na odbiór 48H.

OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA

Czas na skorzystanie z odstąpienia od umowy wynosi 14 dni liczone od dnia odbioru zamówienia. W tym czasie możecie powiadomić nas mailowo, że odsyłacie towar. Pamiętajcie, aby odesłać nam również uzupełniony formularz odstąpienia od umowy wraz z paragonem, które dołączane są do zamówienia. Koszt zwrotu ponosi kupujący.

KURIERSKIE OPÓŹNIENIA W DOSTAWIE- ZAGINIONE PRZESYŁKI

Jeśli po nadaniu przesyłki jej status nie aktualizuje się w ciągu 48H prosimy o informację:

- przesyłki ze statusem: przygotowana przez nadawcę, w pierwszej kolejności informujecie obsługę sklepu;

- pozostałe statusy w pierwszej kolejności i w miarę możliwości prosimy o kontakt z przewoźnikiem. Gdy jest to bezskuteczne prosimy o kontakt z obsługą sklepu.

Wyjątkiem są zamówienia z dostawą zagraniczną, tu aktualizacje statusu mogą się wydłużyć. W sytuacji, gdy przesyłka zatrzymała się w sortowni 3- 4 dni, prosimy o kontakt, będziemy ustalać jej lokalizację. Niestety w przypadku dostawy DHL zdarzają się przypadki zaginięcia przesyłek, a przesyłka otrzymuje ten status po 30 dniach od zgłoszenia interwencji u przewoźnika. Dopiero wtedy możemy zwrócić Wam koszt zamówienia lub wysłać towar ponownie (wcześniej zabezpieczamy niezbędne ilości) i złożyć reklamację.

UWAGI KOŃCOWE:

Jeśli po tej lekturze macie jeszcze jakieś uwagi i zapytania napiszcie do nas koniecznie na adres: [email protected]

Na wszystkie wiadomości postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej, by 25 listopada skierować wszystkie siły do pomocy w realizacji Waszych zamówień :)